Yavrusununannesiii canım cok sukur bebgım hıc zor bır bebek değil yastık gördüm u hop gıdıyor bazen gıdıp ben uyandırıyorum adını uykucu koydum resmen gunduz yatar gece yatar gunduzlerı bazen uyandırıyorum cok uyudugu zaman ac dıye gunahım gelıyor ama 2 aylıken uyku düzenı oldu halada öyle gece emmek ıcın bıle kalkmazdı bende uykumu aldıgım ıcın uykum gelmıyor