Canım 1 sene boyunca ipek kirpik kullandım temiz ve dikkatli kullanırsan bakımsız 3 ay kadar durabilir, banyoda ovuşturmaman lazım yatarken dikkat etmen lazım vs vs.. benim elim çok gözüme gitti ve istemsiz şekilde gözğme batanları çıkarttım derken tik oldu gibi, bi süre sonra düşenler kirpiğimle düştü, gözün çok kirpiğe alışınca hepsini birden çıkarınca sana bir garip geliyor elbette dökülenler oluyor koptukça sen fark ediyorsun ama korkulcak bir şeyi hiş yok, sonrasında hindistan cevizi, badem ve fındık yağını üçünü kariıştırıp 1 ay düzenli kirpiklerime sürünce eski haline hemencik geldi. Öyle yani