Miranbebek34 canım kullanışlı değil diyorlar çevremde alan kişiler. Ablam bana doğum yaptığın da trendyoldan almış bebeği içine koydu alttan biryeri çıktı Allahtan bebeği tutuyordu ondan sonra iade ettik sonra almaya korktum. Benm bina da asansör yok bebek arabası travel sistem bebek arabasını indirirken zorlanıyorum biryere gidersem brnin gelip bana yardım etmesi gerek bakkala ble gidemiyorum bebeğimle ekmek almaya eşime akşamdan aldırıyorum bu böyle olmaz diye kanguru alayım artık dedim kanguruyla heryere giderim rahat rahat dedm 😀 araştırmaya başladım annemde bizim bi tnıdıkta vardı onu almış gelmiş dene de ona göre al diye kanguruyu bağladık bebeği koyduk 4.5 aylık oğlum cocuk ağladı. Birde bütün yük öne doğru geldi zrlandım açıkcası almaktan vazgeçtim. Sırf bebek arabası taşımamak için istiyordum ama iyi ki denemişim genelde tavsiye etmiyorlar