nurelem Her bardak için 1 tatlı kaşığı granül kahve, 1 tatlı kaşığı da toz şekeri koyup üzerine de 2-3 kaşık su ekleyip cirpiyorum mikserle köpürüyor. Daha sonra bardağa buz ekleyip köpükten vede sütten koyuyorum mis gibi oluyor. Köpüğü fazla yapıp ağzı kapalı bir şekilde buzdolabına koyup 1 hafta boyunca kullanabiliyorsun hiç bir şekilde bozulmuyor.