Bilgs benim 1 buçuk aylık bebeğim var hem mama hemde emerek besliyorum ama artık pes etmek üzereyim naptıysam sütümü artıramadım mama verdikçede memeyi zor tutuyor çok ağlıyor ağladıpı için kendimi suçlu hissediyorum memeyi reddetmesin diye hiç biberonla bile vermedim mamayı off nasıl bi döngü çok isterdim sadece emerek beslemeyi😔 aranızda bnm gibi olanlar varmı çok yoruldum artık🥺
AND-20 Bilgs mamayı bırak sadece emzir gazdan dolayı da ağlıyo olabilir emdikçe artcak zaten süt. olmasa bile bırak emsin öyle çoğalıyo zaten süt
Adaduygu Bilgs emzircem derkende bebek ac kalmasin ben oule yapmıştım devamli agladi meger acliktanmis elinden geleni yaptiysan mecbur mama verxeksin ben veriyorum napabilirim gelmiyosa yani oyle dusun anne cayi ixiyorum su iciyorum yememe dikkat ediyorum e yorgunluk hep var dinlenemiyoruz ama uzmede xanini philips aventin biberonu anne menesi gibi zor gekiyo sut ben yenidogdugundan beri biberon veriyorum hem biberon hem az gelen anne sutumuz var bosver sikma xanini
cilemm_karasu Bilgs canım öncelikle sürekli emzirmek en önemlisi .. emzirdikçe artacak sütün mamayı daha az oranda vermeyi dene . Kuru dut ve kuru incirin hoşafını yap at buzdolabına her gün bolca iç . Kuruyemiş , tahin,pekmez ve süt arttırıcı çayların da bulunsun sürekli ve bol bool su . Bak gör 1 ay geçmeden düzene girecek bolca sütün olucak ins 🤗
Bilgs Mavisu Fato55 mama verdiğimde uyuyor uykuya bile daha koly geçiyor ama mama vermezsem uyuması çok zor
Ebru2204 Tahin helvası, bulgur, kuru incir, badem, kuru dut güzel süt yapıyor özellikle de tahin helvası 👌
inci_34 Ebru2204 bulgur yeme çokkkk gaz yapıyor 🥲🥲ben 2kere demedim kzıım büyük adam gibi sürekli cırtttt pırttt yaptı ve çok sıkıştı
Eslemsedammm Bol dinlen rezene demle ic bol su ic sogan bulgur makarna bunlari yap bak ne kadar guzel sutun artiyor ama en onemlizi dinlenmek uyku be bol su ic
Bilgs Adaduygu aynen mama verme emzir deniliyor saatlerce memede tutuyorum yine de ağlıyor ama mamayı verdiğim zaman sakin hiç aynı tepkiler yok napalm yapabildğim yere kadar deniycem 😔
deryaortac Sakın pes etme sakın seni çok iyi anlıyorum neler yaşadım emzirme konusunda aynı şeyleri hissettim düşündüm bebeğine meme ucunu ver kavraması o sagla o aç olduğu için çekecek bir iki derken alisicak ve seninde süt kanalların açılacak
Eise Bilgs ben de aynı dönemden geçtim 5 ay mama meme gittik , emmeyi reddetti 4 aydır sağım yapıyorum ben de usanmaya başladım her mamayı bi daha mama almayacağım sütüm artacak diye aldım ama değişen bir şey yok hatta daha çok mama yiyor kendinizi yıpratmayın
ayseyilmaz6161 Bilgs kuzum doktorum memenden 1 damla bile süt akıyorsa bebeğine yetmemesi imkansız demişti. Emzirme yanlısıydı. Onun sayesinde bıkmadan sürekli emzirdim mama vermedim. Sen de bol bol emzir. Emin ol yetiyodur sütün. Benim göğüslerim hep yumuşak bu arada. Süt yok sanıyordum. Bol bol emzir. Gazdan ağlıyodur. Uykuya dalamiyodur ağlıyodur. Mutsuzdur ağlıyodur. Aynı şeyleri ben de yaşadım. Süt arttırması için bana rezene kimyon çok iyi geldi.
MaviliMaviliMorCicek Bilgs sütünüzü sağarak kontrol ettiniz mi? Her gün 2 yumurta ve proteinden yüksek beslenin,bulgur tüketin emzirmekten vazgeçmeyin özellikle geceleri emzirin uyandırmanıza gerek yok uyurken de emebilir gece emzirmesi sütü arttırırmış mama verdiğiniz saatler de de siz sütünüzü sağın emzirir gibi aklıma gelenler bunlar inşaallah düzene girer daha çok küçük bence düzene girecek
Mavisu Bilgs süt emziredek artar. Mama + meme olunca haliylr mama ile karnını doyurdugu için süt az içiyor ve içtiği kadar üretiliyor. Bol bol emzirin ve yetmediğini düşünmeyin gerçekten yetiyor emsin yeterki. En en kötü mamaya para harcamak yerine bir emzirme danışmanı ile görüşün. Para vermezseniz bile Temas Derneginin sitesine girip bulundugunuz şehirde ücretsiz gönüllü şekilde emzirme danışmanları destek oluyor oraya başvurarak destek alabilirsiniz
AND-20 Bilgs emzirin bol bol mama yı az içirin o zaman memede kalsın bol bol istediği kadar o da rahatlatır
Annepandaa Bilgs maden suyu, tavuk suyuna çorba, bol su ve uyku. Bazen maden suyunu bi sabah bi akşam içiyorum. Gece ve gün içinde gögüslerim taşıyor resmen. Gazdan korkarsanız açıp bardağa boşaltın asiti kaçsın öle için.