kahvekokusuu Merabalar bebegim 11ay 14gunluk uyku düzeni degismeye basladi sizin bebeklerinizin uyku düzeni nasil tek uykuya düşmek istiyor olabilir mi bunun icin erken mi bilemedim
asyababy20 kahvekokusuu 11 ay 4 günlüğüz gece 10.30 da uyuyan kızım şimdilerde 12.30olmadan uyumuyor uyku düzenimiz bozuldu iyice yalnız değilsin canım
Uykucubv kahvekokusuu uyku gerilemesi ve atak başlayacak bugün yaşına girdi oğlum önünüzde daha 3 hafta var Allah yardımcınız olsun tek uyku 13 18 ay arasi geçiliyor uyku gerilemesi oluyor o ayda dibine kadar yaşadım deli gibi ağlamalar düzeni bozmayin ikinci uykuyu uyumasada götürün unutmasin ikinci uykuyu
kahvekokusuu asyababy20 yaa benim oglan da öyleydi bende 1 haftadir tek uyku yaptiriyorum ama bu seferde erkenden uykusu geliyor erken yatirsam 4-5 te kalkiyor napcami sasirdim
asyababy20 kahvekokusuu bende oyleym erken yatiraykm diyorum ama inatla yatmıyor bnde en sonunda bıraktım bı iki gündür oyuncakları ile oynuyo uykusu gelince bana geliyo emerek uyumak icin inşallah alisknlik yapmazda uyku düzeni eskisi gibi yerine gelir
Medya @kahvekokusuu aynı problem bende de var benim de oğlum 11 aylık yaklaşık bir haftadır uyku düzeni hiç yok.. Gece gündüz sıkıntılı geçiyor … Gündüzleri öğle uykusunu 2 saat uyurdu şimdi yarım saat bilemedin 40 dakikada uyanıyor hemen
kahvekokusuu Medya yaa acaba tek uykuya mi düşmek istiyorlar netten bakinca kimi yerde 12 ayda tek uyku yapabilir diyor kimisi 15 ay yaziyor aklim karıştı
Medya @kahvekokusuu bence tek uyku için erken çünkü gündüz ikinci uykusunu uyumayınca aşırı huysuzlanmaya başlıyor
Medya @kahvekokusuu ayrıca işin kötü yanı benim oğlan beşiğinde sallanmaya alışmış bende artık sallamadan uyutmak istiyorum ama ne yaptıysam olmadı sallamadan pışpışlıyorum uyanıyor uykusu kaçıyor sabahlara kadar uyumuyoruz 😓
kahvekokusuu Medya valla ben sallamaya da raziyim burda defalarca kez post actim kac doktora gittim care bulamadim benim oglum hic bi destek kabul etmiyor aglayarak uyuyor hemde bi yeri kopmuscasina yarim saat bazen 1 saat aglayip oyle uyuyor keske sallanarak uyusa🤦♀️
Uykucubv kahvekokusuu olsun ideal zaten 6_8 arası iln uykuyu 3 saat sonea dene ikinci uykuyu 3 bucuj saat ve rutinler oluşturun cidden çok sesli ortamda bile bebeği odaya götürüp yatirmak istediğinde bile red edebilir ama uykutmak için 45 dkka denemelisin 3′5 saat toplam uyku 2 uyku maksimum
Sevgee Şuanda bile ayağımda sallıyorum. Son dört gündür gece uykusu haram oldu. Beşiğine koyar koymaz direk ayağa kalkıp ağlamaya başlıyor sabaha kadar sallarsam kızım için sorun değil, ben ne zaman uyuyacağım tükendim valla 😔
kahvekokusuu Uykucubv aynen normalde duzenimiz bu sekildeydi zaten hatta tam o saatlerde uykusu iyice gelirdi ama simdi ne ilk uykuyu ne ikinci uykuyu uyutamiyorum 45 dakkadan fazla uğraşıyorum birde halen bi uyutma şekli yok cok caresini aradim uyku egitimi de aldim bircok doktora da götürdüm ama nafile benim oglum aglayarak uyuyor mesela rutinlerimizi yapmaya basladigim anda mizmizlik basliyor odaya girmemizle bagirarak aglamaya basliyor bende bazen besiginde bazen kucagima alarak sakinlestirmeye calisiyorum en son aglarken bayilir gibi uyuyor ve bu dogdugundan beri boyle hic degismedi
kahvekokusuu Uykucubv forumda bununla ilgili isim vermek yasak o yüzden cevap veremicem instagramda sayfasi vardi bi arkadasimla birlikte aldik onun cocugu 1 haftada ayak uydurdu halen tek basina uyuyor ama benimle 2 ay ugrasti olmadi malesef