Koalalar Merhaba hanımlar agustos ayında doğum yaptım bebeğim 10,5 aylık mart ayında oğlum 7 aylıkken ilk reglimi oldum ve daha sonra hiç olmadım normal mi başına bu durum gelen benimle aynı durumda olan var mı?
Tuanabebeginannesi Koalalar kırkımın çıkmasına 1 hafta kala adet oldum 10 gün sürdü bitmişti şimdi tekrardan geliyor ben yine adet mi oldum😌
Zeynep15 Koalalar benimde tam tersi oldu doğumdan hemn sonra oldum ana hep düzensiz 11 aylık bu ayda hep lekelenme yaşıyorum hiç birşey anlamadım başına böyle bişey gelen varmı
Koalalar Ayysuucm 1 seneye kadar normalmiş ama benim bebegim neredeyse yaşına girecek ve 1 kez oldum daha hiç olmadım bunca zamandır olsam rahatlayacak kafam
EbSaYus 13 aydır regl görmeyen benden selamlar 🖖 normal doğum yaptım ama bende polikistik over vardı zaten sağolsun doğumdan sonra kırk bitince hiç yardımcı olmamış tabi geçen hafta doktora gittim hala yerindeler rahim duvarıda kalınlaşmış haliyle söktürmemiz lazım seni dedi emzirdiğim için horman ilacı verdi daha başlamadım bayramda kafam rahat olsun diye bayrama yakın kullanacağım tabi 😅 yani demem o ki 1 yaş olur olmaz doktora gidin bi muayenede olun derim 🤷🏻♀️