Cilek Oğlum tam 11 aylık kullandığımız mama evolvia, mamamız bitti 3 numarasını buldum onu aldık bundan sonra 3 numara kullanabilirmiyim tecrübeli anneler
Cilek [silindi] ağır gelirmi diye düşündüm ama 1 ay var çokta etkilemez diyede düşündüm arada kalmıştım açıkcası