Biz Familia Club hotel e gittik çocukla memnun kaldık hem muhafazakar hemde kadın ve erkek bölümünde çocuk havuzu var .denizi güzel değil ama havuz yemek konusu iyi .odalar 4 yıldız diyebilirim yataklar eski gibi geldi bana .gündüz ve gece sürekli eğlence düzenliyorlar .hemde günde 3 öğün yemek ara öğünler derken otele ödediğimiz para dışında hiç cebimizden başka para harcamadık. geçen sene 2.500 liraya 3 kişi tatil yapmıştık.