merhaba 7 buçuk aylık kızım var dün ateşlendi calpol vererek.falan düzeldi bugün akşama doğru 40 Ka doğru çıktı baya ateş dud aldırdım bez koydum calpol verdim derken hastahaneye gidene kadar 38.3 e düştü yolda baktım ağzına alttan dişi patlamış doktor da idrar enfeksiyonu çıkmadı sadece boğazı kızarık boğaz enfeksiyon olabilir.bide dişi çıkıyor dedi bişey demeden gönderdi şimdi calpolu kaç saat arayla vermem lazım bilmiyorum böyle durum yaşayan oldu mu ilacın etkisi gidince yine çıkıyor ateş İzmir’de havada.cok sıcak napıcam.bilemiyorum korkuyorum ateşten ☹️