[silindi] Merhaba hanımlar kızım aşırı terliyor sık sık duş aldırıyorum sırtında gogus bölgesinde falanda vardı onlar geçti ama şimdide yüzünde bu tarz şeyler çıkmaya başladı isilik mi anlayamıyorum yardımcı olurmusunuz https://www.hizliresim.com/rudauj3
Teemo07 [silindi] oglumun da öyle sıcaklardan sanırım. Süt de akıyor tabi içerken veya salyası. Sudocrem sürüyorum ertesi güne birşey kalmıyor.
As1ioz [silindi] evet canım gün içinde dus aldır krem vs asla surmuyorum dus aldırıyorum geciyo hemen
[silindi] [silindi] isilik merk etme dus alınca gecer benim kızım dada vardı duş aldırdım yatmadan söndüler ama sıcaktan uyuyamıyor bu defada
Bissa [silindi] hemde çok zor valla Allah yardım etsin bebişlerimize biz bi şekilde başa çıkarız sıcakla
oyaacool [silindi] ne kadar duş yaptırsakta bu havalar bebişleri sıkıntıya soktu vallahi . Bende nemli pamukla sık sık siliyorum inş kısa sürede geçer 🙏
[silindi] oyaacool ah aynen resmen bitek zıbınla gezıyor kış ayı daha iyiymiş bebişlere yaz yaramıyor pek😂
Eymencvk [silindi] benmde oğlumun heryeri isilik duş aldrym hergün 2 kere ama ev 29 derece altına inmiyor malesef cıkıyor 😔
Eymencvk [silindi] evet evet oda ayrı mesele su içinde üstünü örtmeden yatırıyorm ama yine terliyor gündüzleri çıplak yatıyor yine terliyor yaramadı yaz bebeklere 😞