Bissa malum yaz sıcak hava ve başlayan isilik 😕 1 hafta önce kollarında vardı şimdi ense ve hafif göğsünde var nası geçicek bu isilikler bi bilgisi olan var mı? Doktorumuz bi krem verdi kullanıyorum ama sanki etki etmedi gibi
[silindi] Bissa canım resim atarmısın bende atayım kızımın yüzünde sırtında var bi bakarmısın benzıyırmu:/
Yldz3 Bissa sık sık duş benim oğlumda geçti şükür bu şekilde diğer türlü krem falan bana çok sağlıklı gelmiyor ter cildinde kaldığı sürece isilik tekrar oluşacaktır
Renk Bugün ben de aynı konu için arastırma yaptım.öncelikle sık duş almaları gerekıyor. Sonrasında gül suyu ve aleo verayla karsılastım iyi gelen. Önce gül suyunu denicem.