Bugraumut Bebeğim 5 aylık 3 gündür hiç suadan agliyor biyle değildi bı anda nolmis olbilr çocuğa sürekli çığlık çığlığa ağlıyor bı sağa bı sola hızlıca dönüp duruyor çok uykusu var ama onu uyutmayan biresyi bir ağrısı var yasyan var mi dış mi gaz sancısı mi neidr ki bu hiç gecmiyor pisikoljim çok bozuldu bütün ev ayaklandık resmen şuan gezideyiz soğuk yerden aşırı sıcağa geçtik hava değişimi mi çok sebep var doktora gittik ama çocuk doktoru yok burada aciledrde gazi var dediler damla kullaniyoruz ama dayanamıyorum artık aglamalarina
tuzvelimon Bugraumut Diş geliyordur zamanı da zaten ama yazık bu dişler çok yoruyor bebişleri 🥺 çılgın gibi titreye titreye eline geçirdiği şeyleri ısırmaya çalışıyor mu?
Alperenin_Annesi43 Çok hızlıca sağa sola dönüyor yazmışsın gaz olabilir diye dusunuyorum gaz damlalari da gaz cikartana kadar biraz sanci yapıyor karnına masaj yapin eğer ayaklarını sıkıca karnina çekiyorsa gazdır muhtemelen nacizane fikrim zaten 6.aydan sonra herşey yoluna girmeye başlıyor ins herşey düzelir biraz sabir
Bayancokbilmiss Ya hayırr hayırrr kafayı sağa sola atıyorsa kesinlikle aç karnını doyurun yeni yediyse bile bazen yarım saat sonra bile tekrar isteyebiliyorlar, aç bebek uyumaz ağlar kafayı star sürekli ve çok aç kalırsa da ağlamaktan içemez daha kötü oluyor
Bugraumut Ateşi de var özellik le gece daha kötü oluyor çok fazla ateşi yok ama ateşi var sürekli sağa sola dönüyor emmek istyor ama ememyor bir emiyor başını itiyor tekrar emmek için yelteniyir tekrar başını itiyor offf bilmiyorum 2 gecedir sabahliyorum gücüm kalmadı 10 ek bile uyuyamyorum çocuk çok huysuz uyuymiadigi için oda