bende çok zorlandım geceleri. öyleki kucagimda uyuyup kalmışım iyi ki dusurmemisim yatağın kenarında oturuyodum bide oturur vaziyette uyumusum. sende dikkat et mutlaka. emzirmeye kalkınca bi kalk gez evin içinde olmadı yüzünü yıka uykun acilsin. yada oturma odasına geç orda emzir tv açık ses olur hemm