EsraBasaran Merhaba güzel anneler oğlum 8 ay 6 günlük doğduğundan beri suyu pek sevmiyor zoraki içirmeye çalışıyorum emmediği için mama ile besleniyor sadece acıktığında biberonla mama yiyor onun dışında ağzına biberon hiç bir şekilde sokamazsın direk atıyor geri hafif zorlasam midesi bulanıyor o yüzden bardakla zoraki içirebiliyorum benimle aynı durumda olanlar varmı nasıl suyu sevdirebilirim bebeğime
Sisli EsraBasaran bende çok çektim bu durumdan canım ama şuan suyu gösterip çu diyor baya içiyor sürekli önünde bulundurun su içecekmisin oğlum kızım diyin sorun bir zaman sonra alışır 🌸
Bonnusimo EsraBasaran benimde kızım biberon hiç kullanmadığı için çok garipsedi emzik falan hem midesi bulanıyordu zaten bende pipetli suluk aldım bir kere gösterdim yapabildi 7 aylık. Pipetli suluk alabilirsiniz kendi içiyor şimdi istediği zaman etrafında bırakıyorum.
tuzvelimon EsraBasaran Suyununuzu değiştirmeyi deneyin. Fuska satılıyor ebebek’te benim oğlum öyle sevmişti suyu mesela deneyebilirsiniz
Nazlimu987 Ben de şurada bekleyeyim, bebeğim 8 aylık suyu her yemekten sonra teklif etsem de bir yudum alıp reddediyor, emdiği için anne sütünden mi alıyor ihtiyacını acaba
Ygz30 Benim oğlumda hiç su sevmezdi zorla.Artık yemek yedirirken arada kaşıkla veriyordum.19 aylık şuan.Awent pipetli sulukla alıştı bir aydır günde iki biberon yani 600 ml su içiyor.Şoklardayız