Birtosbagannesi_35 Bayancokbilmiss bende veşrleum su hatta sizinkşmden fazla ama ishal olmadı hiç şükür
Fatmaaa22 Bayancokbilmiss çok fazla su vermişsiniz benim bildiğim en fazla yarım çay bardağı o da denemeye başladıktan 1 hafta sonra falan
MehZey Bayancokbilmiss su kaynaklı mi bilmiyorum salgın var dikkat edin benimki de iki gündür ishali vardı bugün ateş ve kusma başladı Birde suyunuzu hazır su veya kaynatılmış su olarak tercih edin
AYBARS-MOM Ben doğduğundan beri su veriyorum bbeğime şuanda 1 aylık özel bi etkisi olmuyor bence. Fakat verdiğiniz suyun kaliteside mühim. Musluk suyu vermeyin
MehZey Bayancokbilmiss insaAllah bişi olmaz çocuklar arasında yaygin bı hastalık bende ablamla görüştüm iki gün önce oğlu hastaymış meğer bebeğimle yanyana gelince kaptı virüsü insaAllah önemli bişey değildir ama siz yine de takip edin sık sık yaparsa sıvı kaybı olabilir doktorunuza başvurun yapmazsa da sıkıntı yoktur 😊