Fatma07 Dikişlerimde sarılık ve şişme var sanki açılmış gibi üzerine oturmakta çok zorlanıyorum .Daha önce aynı şeyi yaşayan var mı hangi tedaviler uygunlandı
Aysgllylcn Fatma07 kaç gün oldu canım doğum yapalı popo üstü oturmamaya çalış bir süre yan otur batikon kullanıyomusun bolca sür gün içinde üstüne oturduğun için dikişleri zorlamış olabilirsin
Nenvarkuzum Fatma07 antibiyotik yazdırıp kullanmıştım hiç oturamıyordum öyle geçti isterseniz bi doktora danışın geçmiş olsun
Asel_mina Fatma07 lütfen dikkatli ol canım bu konuda ben bu enfeksiyon belası yüzünden 10 gün hastanede yattım doğumdan sonra dikişlerim patladı falan eğer en ufak bir anormallik varsa ihmal etmeyip hemen bir doktora gitmenizi tavsiye ederim
-Alp- Fatma07 her wc ve duş sonrası batikon ben çareyi bunda bulmuştum. Kesinlikle üzerine oturma yana doğru kavisli oturun. Çok dikkatli olmak kazım cildim hassas vücut dikişleri kabul etmedi diye iki kere operasyon geçirmek zorunda kaldım doğum sonrası çok çokk dikkatli olmak lazım
Bebisgeldi Üstüne oturmayın yan oturmaya calısın, doktor bana sürekli kuru tut demişti baticon ve uzaktan sac kurutma makinesi tutuyodum
Sibelkarakayaa @Fatma07 duş alırken batikonla temizleyin bana doktorum söylemişti faydasını da gördüm yalan yok bence bi deneyin derim ve direk oturmayın yavaşca oturun yana doğru oturmaya çalışın ve de özellikle kuru tutun o bölgenizi
-Alp- Fatma07 çok geçmiş olsun. Tekrar o acıya dayanamam diye genel anestezi almıştım ben. Çünkü doğum sonrası uyuşturmadan canlı canlı dikmişlerdi. Gerilim yaşamak istemiyorsanız tavsiye ederim