mltmadali 2,5 aylık bebeğim de balgam oluyor. Zor yutkunuyor nefes alamayacak diye korkuyorum. Bu gibi durum yaşayab oldu mu ne yaptınız
Yldz3 mltmadali benim oğlumda da vardı 4 ayına kadar çektik sürekli genizi doluyordu hırıltı geliyordu bazen nefes alamayıp kitleniyordu uykudan ağlayarak uyanıyordu ben çareyi burun aspiratörü ve fizyolojik serum ile buldum bi sabah bi akşam şırınga ile sıkıp çektiriyordum
AsyaninAnnesiiii mltmadali benim kızım aynı durumda doktorun tavsiyesi ile balgam sökücü kullanıyorum canım ama kızım 2bucuk yaşında. Doktoruna sor bi emiyorsa bol bol emzir öyle atacak demişti doktor kızım küçükkende olmuştu böyle. Kanadan atacak demişti geçene kadar çok zor oluyor tabi 🤷♀️geçmiş olsun canım