Asya1109 Su fıtıgı ameliyati geçirmiş olan varmi acaba 2bucuk yasinda oglum sali günü ameliyat oldu ama yumurtasindaki şişlik hala geçmedi geçermi acaba
Sisli Asya1109 bende burada bekleyim benim oğlumada ameliyat dediler biz bir araştıralım başka doktoralarda soaralım dedik şuan 15 buçuk aylık
Asya1109 Sisli 1 buçuk yaşında normlde kndiliginden geciyormus ama bizimki geçmemiş cokta beklemeyin ilerisi sknti olablr tabu başka doktorlarada kesinlikle sorun
Sisli Asya1109 bizimkinin sıvısı artmış son gittiğimizde çocuk cerrahı ameliyat dedi . Siz nerede yaptırdınız ameliyatı genel olarak zorlayıcımı oldu eğer geçmesse bizde kış gibi düşünüyoruz sünnetle birlikte aradan çıkar dedik
Asya1109 Sisli gatada olduk zorlayici değildi ameliyattan 2 3 saat sonra yürüyerek eve geçtik hatta bn anestezi aldığı için biraz tedrgin oldum sadece ama oda mecbur lokal yapamiyorlar çünkü.sünnetle birlikte çok daha iyi olur sizin icin
Sisli Asya1109 aman çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşir kuzucuk 🙏🏻 Benimde çok gözümde büyüyor korkuyorum canı yanmasından