Merhaba güzel anneler🌼 bir hafta on gun sonra ek gidaya giris yapacagiz ancak gozumde o kadar buyuttum ki bıraksalar 5 yasina kadar emzirecegim 😬 3 gun kuraliyla gidecegiz onu biliyorum sabah kalkinca ilk anne sütü onu da biliyorum ama sonrasinda mesela havucu tattirdim gun icinde 1 kez 1 cay kasigi kadar mi verecegim sonraki öğün olacak mi baska sey mi verecegim sonrasinda hep anne sutu mu verecegim kafamda deli sorular 🤭 deneyimli anneler bi aydinlatin lutfen. Calismadigim dersin sınavına giriyormus gibi hissediyorum kendimi ☺️