egemomm benim kizimda menenjitin B tipi olan bexeroyu 3 ayini doldurmadan doldurmak uzereyken ilk dozu olmustu aradan 20-25 gun gectikten sonrada A serisinin nimenrixini yapmisti doktorumuz yani 3.5 aylik gibi nimenrixi yaptirmistik her ikiside 3 er ayri doz olacak sekilde ayarladi doktorumuz kizim suan 9 ay 8 gunluk sadece son dozlarimiz kaldi son dozlarinin birini 13 aylik birinide 14 aylikken olucak insallah