Dileksn Kızlar merhaba doğumdan 2 ay sonra adet oldum kızımı sadece anne sütü ile besliyorum yani emziriyorum. Bu ay adet olmam lazım tekrar ama 5 gün gecikti sizce normali Yani gecikme olur mu yoksa adet olmama durumu olur mu yine?
Gizemaktas Merhaba canım adet oldun mu merak ettim :) emzirme sürecinde ve doğum sonrasında adet düzensizlikleri çok normaldir mesela ben ilk doğumunda hiç yasamamdim ama 2. Doğumdan sonra 10 gün 5 gün 3 gün gecikiyor 🙄