Burcu11 Ruveydaa98 ya şükür düştü bu gün ateşi gözü de iyi gibi ara ara kayıyor yarına randevu alabildik yarın gitçez inşallah bişey yoktur
yookkdahaneler Burcu11 canım bu postunun aynısını yaşıyorum göz kayması oluyor 3 gündür fark ediyorum ateşi şuan yok ama 3 gündür var size ne denildi yarına randevu aldım ama kafayı yicem bu göz kaymasından lütfen dönüş yapar mısın ? 4 aylık bebeğim
Burcu11 yookkdahaneler yaa görmedim ksuura bakmayın bizimki ateşlenmiş ve göz doktoruna gittik içimiz rahat etmedi şaşılık ve kayma yok ateş etkilemiş olabilir demişti geçmiş olsun nasıl oldu ne dedi doktor ?
yookkdahaneler Burcu11 ya 4 aylık bi anda şaşılık gibi kayma gibi şeyl oluyor daha önce hiç olmadı göz doktoruna felan götürdüm bi sorun yok dedi ama annesiyim fark ediyorum ventolin den olabailceğini söyledi çocuk doktoru çok teşekkür ederim canım