Baybars_bebek Emziren anneyim 4 aylık bebeğim var. Bendeki soğuk algınlığı ona da geçti burnu tıkalı emmiyor uyumuyor ateşi çıkıyor sürekli hapşırıoykr ne yapmalıyım acil çözüm lütfen 🙏🙏🙏
Zumrakus21 Baybars_bebek benimkide grip oksiriyordu kekik çayı ve ceviz zarı suyu birebir canım bi akşam kekik çayı bir akşam içme suyuna ccevizin iç kismi zarı oluyo ya onu kaynatıyorum çok az kaşıkla ağzına dök iki üç kasik yeter şifa olsun burnuna da deniz suyu aldım oda çok iyi geldi süper aciyor
Birprensannesi12 Nane kimyon kaynatın benim oğlum kuru öksürüyordu bugün yaptm boğazına iyi geldi bizde 4 ayligiz.Bide fizyolojik serumla temizleyin burnunu
Birprensannesi12 Baybars_bebek hayır direk bebeğe icirebilirsiniz bı zararı yok korkmayın küçük su biberonun yarısını icirdim bugün.2 aylıktan beri yapar iciririm ben .iyi temizleyemiyor olabilirsiniz