Merhabalar arkadaşlar kizim 20 aylik oldu ve bu ay çok inatlaşma basladi. Alt değiştirmek için gönlünü yapmak büyük bir sorun oldu. Bunun yanı sıra elbiselerini giydirmek ayrı problem çıkartmak ayrı ben anlamadım disari çıkalım yok der disari çıkarız eve girelim olmaz der nolur bu normal mi ya geçici mi ne kadar surer deneyimli anneler her bebek farklıdır ama dönemler mutlaka benzer diye düşünüyorum.