YazarAnne Merhaba anneler; doğumdan sonra 4.5 ay oldu hala adet olmadım. Korunuyoruz tabi ama; benim gibi olan ve hamile kalan oldu mu ? Yani eğer hamile kaldıysanız, hamile olduğunuzu nasıl anladınız? Adet falan da olmayınca… merak ettim tabi 😃
zeyzey77 YazarAnne arkadaşım adet olmadan kazayla hamile kaldı 😃😃 hastaneye kontrole diye gitti orda öğrendi 🤭🤭
YazarAnne VERA19 ya bende onu merak ediyorum. Bizde istiyoruz ama erken diyorum daha. Hani es kaza oldu diyelim ben nasıl anlayacağım 😂😂
zeyzey77 YazarAnne çok dikkat etmek lazım valla 😃😃 bende korkuyorum bir de ben erken doğum yapıyorum daha 3 ay oldu doğum yaptım bebeğin sürekli organ gelişimi nasıl bir sorun var mı diye nöroloji kardiyoloji kulak Burun Boğaz yenidoğan polikliniği filan derken hastane hastane geziyoruz. Bir de durmadan rüyamda üçüncü çocuğu görüyorum insan stres oluyor 😂😂