Arkadaşlar 8. Ayımıza giricez yakında ek gıda işini bir türlü beceremiyorum sanırım 😔 oğlum iştahlı bebek değil. Burada okuyorum 5 aylıkken bilmem kaç kaşık yemek yiyenler var. Mümkün değil o kadar yemesi. Ben mi beceremiyorum. Sizler ek gıda işini nasıl çözdünüz. Oğlum mamayla besleniyor eğer el gıdayı bir çay kaşığı fazla vereyim mama içmiyor bilemedim normal mi değil mi