Ben hamileliğimde kan pıhtısı olduğu icin iğne ve hap kullanmıştım doğumdan sonra kullanmama gerek kalmadi dr uma sorduğumda ise kararı tamamen bana bıraktı çünkü bu konu ile alakalı herhangi bir deney yapılmamış bende ondan dolayı biraz çekimserim aranızda hamileliğinde hap ve kan sulandırıcı kullanıpta kovid aşısı olan var mı ?