melike_zynp Kızım 4 aylık hala gazli huzursuz bi yere gidemiyorum ve sürekli beşikte sallanmak istiyor uyumak için. Gazdan mi sizce hangi mama gaz yapmaz…..
Metonunannesi melike_zynp hipp organik combiotik kullanıyorum daha önce Aptamil kullaniyorduk çocuğum gazdan kivraniyordu
Aylingokce Ben sma optipro kullanıyorum takviye olarak da zinco gaz damlası 3 aydan sonra gazimiz kayboldu çok şükür kendisi çıkarıyor kakasını yapıyor kilo alımı da baya iyi memnun kaldım. Tavsiye ederim