14 aylık kızım asla oturmak istemiyorum nadiren dalgınlığına gelirse biraz oturuyor, birde bizim burdan merkeze giderken ve gelirken illa bi kez kusuyor yol çok dönemeçli 1. Si koltuğa nasıl alıştırırım 2. Si kusmaması için ne yapabilirim varmı bildiğiniz bişeyler sirkeli yara bandını göbeğine yapıştırmayı duydum ama denemedim henüz o yola gitmedik sonrasında deneyen varmı bu yöntemi