19 aylık Kızım idrar yaparken çok ağlıyor. İdrar testi temiz. acildeki doktor yine de antibiyotik verdi yolladı. Normalde molfix kullanıyoruz. Annem prima almış felaket parfüm kokuyor acaba bezden dolayı idrar çıkışı zedelenmiş veya tahriş olmuş olabilir mi kızlaaaar. Yarın doktora götürücez. Sizce ben ne yapabilirm doktora gidene kadar. Onun canı yandıkça parçalanıyor canım :(