Tecrübeli annelerimiz,oğlum göğsümü uzun süre emiyor.Sonlara doğru doyunca çekip bırakıyor geriniyor içli içli ağlıyor devam ediyor acaba sancısı mı var gazı mı var diyorum ama diğer göğsüme geçince yapmıyor.Acaba ilk göğsümde istediği kadar çok gelmiyor diye mi bir süre sonra öyle yapıyor ? Ben öyle düşünmeye başladım.Sütün son kısmı daha besleyici diye sonuna kadar emsin diye uğraşıyorum