Bizimki de öyle 3,5 aylık olmadan daha sürekli oturmak istiyordu ben de oturtuyorum artık biraz kucağımda ya da ayaklarının üstüne basmayı çok seviyor kahkahalar atıyor. Eğer ağlamıyorsa zorlanmıyorsa bence oturtulabilir zorlanıyorsa ses çıkarıyorsa hemen pozisyon değiştirilmeli diye okumuştum bir yerde