Cren ben 8 yıl ilaç kullandım hamile kalınca bıraktım doğumdan sonra tekrar başladı ama ilaç alamıyorum.fizyo terapi vermişti doktor o bile işe yaramadı.dua okuyorum bol bol.bazen uykusuzluktan nefesim titriyor sanki ağlamışım gibi. Çok zor canım ne zaman istersen yazabilirsin bana dertleşiriz. İnsan içine atınca daha kötü oluyor.