Arkadaşlar merhaba,bebeğim 11 aylık oldu ilk kez bugün akşama doğru ateşi çıktı 38.8 38.4 felan oldu ateş düşürücü verdim,37 lere iniyor fakat tekrar çıkıyor.Ilık duş aldırdık,acile gitsek mi gece daha cok sıkıntı yaşarsak acilde ne yapıyorlar?Sabahı mı beklesek?