Ankara anneleri geceleri bebeklerinize ne giydirip yatırıyorsunuz ben artık pijama giydiriyorum üzerini örtüyorum ama açıyor üşür mü diye tedirginim 🤦♀️ Oda 25-26 derece arasında önceden tulum giydiriyordm 1.7 togluk ama sıcaklıyordur diye giydirmiyorum 2 gündür ama hala tedirginim 1 yaşında bebeğim bu arada 😊 teşekkürlerr şimdiden💕