2 aylık bebegim. Erkek bebek gazlı olur malum 2 farkli damla lullandim yani her damla en fazla 1 ay etkisini gosterdi sonr etkisi azaldi yedigimede dikkat ediyorum ona ragmen gazli ni bebegim var kimyon rezene de iciyorum. Son zamanlarda kakasini 3 ,5 gunde bir yapar hale geldi En son doktor kontrolumde nurse harvers damlasini kullaniyodum doltora sorarak surubuna gectim. Bide saglik ocaginin vereigi d3 vitaminini değiştirdim zeytin yag ozlu damla aldim. Simdi bebegimi emziriyorum gazini çıkartırken altdan cok az kakasinida yapiyo ama her emzirmeden sonra . Daha ne istiyosun demeyin cok korkuyorum bagirsaklarina zarar verdim yada kilo verirmi diye surekli kakasini yaptigi icin