Kızlar oğlum 1 aylık hıc birşeyi yokken gece 1 de ağzından burnundan kan gelmeye başladı nefes alamıyordu hemen yoğun bakıma aldılar detaylı anlatmaya halim yok hiç ama şükür bız uykudayken olmadı yoksa sabaha neyle karşılaşırdık bilmiyorum 😭 karnı şişti çatlamaya başlamıştı yanları kollarımda can çekişerek nefes alıyordu hastaneye kadar bütün kanı ustumdeydi 😭 su an yoğun bakımda makineye bağlı 😭 solunum o şekil alıyor 3 gün oldu bıraz ıyı aktif kanama yok diyolar ama hayati riski hala var diyorlar sebebini hala bilmiyorlar 😭 yalvarırım diliniz döndüğü kadar dua edin nolur kimin duası kabul olur belli olmaz Rabbım kımseyi evladı ile sınamasın cok özledim oğlumu artık 3 gün 3 sene gibi 😭😭😭😭