ipekayann Önsütün de çok faydası var bebeğe. Anne sütündeki tek karbonhidrat, bebeğin ihtiyacı olan laktozdur, bu da önsütte bulunur. Yazık etmişsiniz sütünüze. 1 damlası bile değerli. Sık sık emzirdiğinizde zaten ilk başta gelen sulu gibi görünen sütünüzle sonradan yoğunlaşan yağlı sütünüz ayrışmayacaktır. Bebeğiniz önsütü de sonsütü de birlikte almış olacaktır. Tabi yine siz bilirsiniz. Kakadaki mukus annenin basit karbonhidratla beslenmesinden, abur cubur tüketmesinden, et-yoğurt-yumurta düzenli olarak tüketmemesinden kaynaklanır. Beslenmenize dikkat ettiğinizde kakada mukus göremezsiniz. Uzun oldu kusura bakmayın, bilgilerimi sizinle de paylaşmak istedim.