Kızlar kayınbabam tartmış kızımı akşam 10.5 kilo gelmiş bu hafta aşımız var sağlık ocağına gidicez 4 ayında 8.200 gramdı bana çok çok fazla geldi internetten baktım üst sınır 9.200 gram yazyor anne sütü alıyor sadece harekeleri falan yavaş hala dönemiyor🙁aranızda varmi böyle üzüldüm ya😔