Ozgenreslem Benim kızım da da ateş kusma ve ishal vardı ama hiç ilaç kullanmadan geçti. Doktor sadece ishali için ilaç önerdi onu da aldık ama hiç kullanmadım çok ishali yok diye
momoftwo2 Aynısını yaşadık hem de oğlumun doğum gününe denk geldi, çok zordu ama dört beş günde geçiyor Allah yardımcınız olsun. Çevremdeki ve okulumdaki çocuklar da sırayla geçirdi hepsi.. Mutlaka doktora götürün, bol bol sıvı tüketmesini sağlayın.
Mayis_prensesi momoftwo2 hep su içmek istiyor zaten kuzum inşallah kolay atlatır biz de bu cumartesi doğum gününü kutlayacaktık 😞
Drsn33 Mayis_prensesi evet salgın var benim oğlum 6 aylık yaklaşık 15 gün önce kusma ishalden hastane de yattık ihmal etmeyin dr götürün geçmiş olsun…
Uykusuzanne2606 Mayis_prensesi Evet yakın zamanda bizdede oldu kusma. Doktora gittik midesini üşütmüş dedi ama anlamadım neden oldu. Bende aynı şekilde kusma yaşadım ailecek sıra sıra olduk
Fabulas Mayis_prensesi of sormayın bizde 2 aylığız, ishaliz. Bildigin su gibi kaka, anne sütü alıyor, süt alerjiside olabilir galiba, çarşmba doktorumuz tahlil yapacak. Herkese geçmiş olsun💐