Dün annemlere gidecektik ben her zaman bir yere gittiğimde ne olur ne olmaz diye biberona ölçekli toz mama bırakıyorum başka bir biberona da hazır su koyuyorum olurda memeyi almazsa karıştırır içiririm diye dün mamayı vermedim bugün hala toz mama biberonda duruyor sizce toz halindeyken suyla karıştırılmadığı sürece mamada bozulma vs birşey olmuşumdur