Merhaba anneler,
Kızım 2 ay 11 günlük ve yaklaşık bir buçuk aydır gözlerindeki sıkıntı geçmedi. (Çapaklanma ve sarı renkte akıntı) İlk doktorumuz antibiyotikli damla vermişti o da geçirmedi. Şimdiki doktorumuz damlaya gerek olmadığını, göz kanallarına masaj yapmamızın yeterli olduğunu söylüyor ama o kadar çok akıyor ki gözü sürekli silmekten kızarmaya başladı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Bir yaşına kadar sürebilir dedi doktorumuz😔