Kbradmm 37+1ken suyumun gelmesiyle sezeryanla dogum yaptim preeklampsi oldgumu soylediler simdi tahliller temiz ama 4 gundur hastanedeyim hala daha tansiyonum yüksek gecer mi kalirmi daha once başına gelen varmi hastanede durdukce geriliyorum
irva Kbradmm Canım bilgim yok üstte kalsın.Kötü de düşünme.Bende tansiyon yüzünden sezeryan olmuştum.40 çıkana kadar tansiyonum yine hep çıkardı ama sonradan geçti.Çok geçmiş olsun umarım her şey düzene girer.🙏
Cipiti Kbradmm bende doğumdan önce yüksek tansiyona doğum yaptım zorunlu sezaryen oldu 16-10 falan görmüştüm doğumdan hemen sonra geçmişti. Birdaha yükselmedi doğumdan sonra geçiyor tansiyon hastası değilsen