Kuzeyufuk Kızlar bebeğim 4aylık Antalya’da yaşıyoruz hava inanılmaz sıcak biz klimayı açtık artık 27de fan en düşükte yatırıyorum üstüne tişört altına uzun şort siz nasıl yapıyorsunuz uygun mu benim yaptığım
Ftmasanli Kuzeyufuk oğlum 2buçuk aylık kısa kol tişört kısa şort gifydiriyorum Adana’da yaşıyoruz maalesef
sedaomur26 Kuzeyufuk gayet doğru yapıyorsunuz. Bende 1 haftadır klima acıyorum hava çok sıcak klimada daha rahat uyuyor bebeğim. Antalya’nın sıcağını çok iyi biliyorum klimasız isilik olur bebeğiniz. Bende 26 da çalıştırıyorum zıbın tişört uzun şort giydiriyorum
Mariposa Kuzeyufuk İstanbuldayiz nemden eridik 2 gündür klimayı bütün gün açık tutuyorum. 21 derecede çalışıyor öbür türlü nefes alamıyoruz Antalya’yı düşünemiyorum bile klimasız 🤭 Allah yardımcımız olsun
Elifinanesi Kuzeyufuk Hayır sade zıbın üstüne gece uzun patikli pijama 1 aylık ev şuan 28-29 derece 😰
Durukusunannesii Kuzeyufuk hayır böyle bile terliyo maalesef çok sıcak gündüz evin içi 29 derece sürekli zıbınla
Hilokiiii Kuzeyufuk bizde antalyadayız gayet normal kapınızı biraz hafif Aralık bırakın içeriden hava kurumasın 26-27 derecede açık kalabilir bebeğe çarmadığı sürece sorun olmaz 😊
gulceninannesi1603 Kuzeyufuk bizim evimizde çok sıcak bizde açıyoruz klimayı 26 da ama aynı odada kalmıyoruz oturma odasında iken yatak odasındakini yatarken de oturma odasınınkini açıyoruz