Hıc ölçmedımde süt kaynanamaya gecınce ılk emiş bir fıncan sut denılır dogrumu bılmıyom (ilk emzıtınce hanı gögsünüz çekılıyo gıbı olunca) e bıde sonrada emıyo bılemedım, hiç sagmadımda ilk gunler sagmıstım oğlum hastanedeydı makına kuvvetlıydı 100 150 olurdu