Radifetopal Merhaba hanimlar 2 gün önce doğum yaptım bebeğimi küveze aldılar sarılık var dediler ve bebekle aranda kan uyuşmazlığı var dediler hiç başınıza geldi mi ?
Asilinannesi1 Radifetopal benimde oğlumla aramda kan uyusmazlığı var. O yüzden anne sütü sarılığı oldu. Yarın 2 aylık olucaz daha bu hafta geçti sarılığı test verdik 4 çıktı
Asel16 Radifetopal benimde oğlum küvezde iken sarılık oldu anne sütü sarılığı diye üç ay boyunca vardı sütüm kesildi mamaya geçtim sarılıkta bitti🤷♀️
Gams Radifetopal benım bebegım 10 gunluk bizimde kan uyusmazlıgımız var cok zor uyanıyorfu emzıremıyordum sımdı daha iyi bol bol emzırın kılo kaybı varsa mamaya baslatır zaten doktorunuz
AND-20 Radifetopal bol bol karnını doyur yanına verirlerse düşüp çıkarsa kakasıya atıyo o sarılığı erkenden çıkması için buğday kaynatıp iç daha hızlı atırıyomuş bizde de vardı 2 ayda düzeldi komple
Asilinannesi1 Radifetopal biz hastahanede yatmadık hiç okadar yükselmedi. Sadece kan uyusmazlığı olduğunda 3 aya kadar anxa geçiyor canım. Çok çok geçmiş olsun 💐
Vuslat23 Bızde cıktı canım 1 gece kaldı erken dustu sarılıgı ve dıger tahlıller temız cıkınca kanınıdefıstırme geregı duyulmadı, eve gelıncede 3 gun bol emzırıp mama takvıye ıle kan verdık düşmüştu şükür
Radifetopal AND-20 maalesef vermiyorlar sadece sütümü sagiyorum onu veriyorum bebeğime emzirmeye izin vermiyorlar