burjuvaanne teşekkür ederim doktorumuz ağzında yara varsa ondan geçmiştir dedi ve krem verdi . Azı dişlerini çıkarıyordu kızım beyaz yaralar vardı ve elide ağzındaydı sürekli sanırım ordan oldu . Fucidin krem verdi kullanıyoruz şuanda epey geçti şükür 🙏