Snm23 Merhaba arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz havalar çok ısındı evimiz çok sıcak İstanbul’da yaşıyorum ve eve klima almak istiyoruz fakat klima bebeği çarpar diyorlar 8 aylık bebeğim sizce soğutucu mu klimamı ?
irva Snm23 Klima kullanıyoruz.7 ay 19 günlük oğlum.Klimayı yukarı doğru sabitliyorum derece en fazla 26 ondan yukarısı yok.
Fitifiti Snm23 Klima medeniyettir yahu:) 2 çocuğum var biri 5 aylık henüz. Sabah uyandığımız gibi direkt açıyoru,yatana kadar açık kalıyor. Uygun yere konumlandırdıktan,temizliğine dikkat edip direkt karşısında tutmadığınız sürece hiçbir şey olmaz.
NaimeYilmaz Snm23 Klima kesinlikle. Bir sürü soğutucuya dünya para verip gidip klima aldım. Soğutucular zaten sağlıklı değil. Klimayı turbo açıp karşısına bebeğinizi koymazsanız çarpmaz.
Ddddddd01 Snm23 klima kullanıyoruz kapağını yukarı konumlandiriyorum duvara vuruyor önünde de uyumuyoruz rahat oluyor gayet kaç senedir böyle kullanıyorum
dios_gokta Snm23 kesınlıkle klıma doğdu doğalı klıma kullanıyorum bır pencerem acık perdesı kapalı sekılde klıma açıyorum hıc sıkıntı yaşamadım arada kapıyıda aralayıp ıcerdekı havayı degıstırıyor yazın sabaha kadar klımalı odada yatarız biz burası hatay dörtyol 40 dereceyı görüyor yazları🥵🥵🥵🥵