Bizde de durumlar aynı 🤦🏻♀️ Sabah 6’da güne başlıyoruz akşama kadar hep hareket halinde. Arada bir ağlama krizleri tutuyor, atak dönemindeler işte, geçeceğine inanmasam baş etmesi gerçekten zor, bitik durumdayım resmen. Arada o ağlarken ben de ağlıyorum da kendime geliyorum 🤣🤣